Muka bersalut Emas…

SEORANG tetamu merelakan wajahnya diselaputi logam emas tulen ketika mendapatkan rawatan mencantikkan wajah menggunakan emas oleh syarikat kecantikan Jepun, Umo, di Tokyo semalam. Ia dikatakan sejenis rawatan antipenuaan dan salah satu barangan yang dipamerkan di pameran firma ‘Beautyworld Japan’. Selepas >> > SEORANG tetamu merelakan wajahnya diselaputi logam emas tulen ketika mendapatkan rawatan mencantikkan wajah menggunakan emas oleh syarikat kecantikan Jepun, Umo, di Tokyo semalam. Ia dikatakan sejenis rawatan antipenuaan dan salah satu barangan yang dipamerkan di pameran firma ‘Beautyworld Japan’.

  • SEORANG tetamu merelakan wajahnya diselaputi logam emas tulen ketika mendapatkan rawatan mencantikkan wajah menggunakan emas oleh syarikat kecantikan Jepun, Umo, di Tokyo semalam. Ia dikatakan sejenis rawatan antipenuaan dan salah satu barangan yang dipamerkan di pameran firma 'Beautyworld Japan'.

Hahhaa..kali ni dpt dr berita harian online..apa nak jadi dah ni..tak cukup barang kemas dekat bdn..muka pun duk buh gak..lantak ko le…tak tau aku nak ckp..drpd membazir buat mask kat muka dgn emas tu..aku rasa balik kasi kat org yg duk bli brng kemas nikel..suh dia sapu kat barang kemas dia tu..hahahaha..manusia2..pe nak jd tah..aku pun tak paham..semakin hari semakin pelik..nak akhir zaman agaknya..hahaha..pasni tah apa la plak duk buh kat muka tu..bak kata cikgu tusyen bio aku dulu..bkn sapu mask kat muka tu..duk dapu feaces..feaces tu bunyik dia nak dekat sama dgn faces..korang tau tak apa maksud feaces nih??pi carik kamuih klu tak tau..faces tau??alah..yg org prmpn duk suka pi mengabihkan masa kat sallon..eh!!sallon lak…pe nama tah tmpt yg org prmpn duk buat muka2 dorang nih..tak silap aku facial kot..hahaha..lantak lah…jnji..jgn korang lak buat benda2 plik ni..klu dah kayo sngt..sedokah je duit tu..takpun sedokah je kat aku yg kais pg mkn pg..kais petang mkn angin..hahaha..

p/s:suma ni aku amik kat berita harian je…n olahkan pendpt aku yg tak seberapa nih..dah singah jgn lupa lak bg komen..hahahaha

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: