Nash sudah CERAIKAN Sosilawati???



Satu lagi berita hangat…..Nash dah CERAIKAN Sosilawati...aku pun tak paham apa nak jadi dgn org sekarang ni..kawin je cerai…tak abih2 dgn cerai..baik takyah kawin kalau mcm tu..betol tak???kawin bagai nak rak..sampai puluh2 ribu..pastu cerai..baik kasi duit tu kat aku…ada gak pekdah..leh aku beli buku..hahahaha…sumber ini aku dpt dari berita harian..lantak le dorang nak cerai..apa leh buat…dua2 kepala batu…namun aku ada copy and pastekan apa yg nash dah ckp dekat bini dia tu…korang baca ni…. “Lafaz oleh Nash berbunyi: “Buat apa saya nak balik lagi ke rumah… awak bukan isteri saya lagi. Saya sudah ceraikan awak. Kalau saya nak balik rumah, saya kena nikah dengan awak semula,” katanya.. hahhaa..dah baca kan??dashat artis2 skrng ni..kawin je cerai..pe nak jd tah..namun aku ada terbaca lg sket psl info penceraian dorang ni…cuba korang tgk kat bwh ni..dan lg 1..kali ni penceraian siap ada saksi lagi..nama saksi tu tak silap aku…Abdul Jalil Ismail, 49…huhuhuhu..nmpknya kali ni dorang betul2 akan bercerai dan berpisah..sedangkan lidah sendiri tergigit inikan suami isteri pula..kali ni aku rasa meletop la..tak main dah lagi gigit2 lidah..hahahaha..

Perkara yg berlaku di sepanjang penantian penceraian dr makhamah..

  1. Nash tidak menghiraukan Sosilawati kerana berpendapat bekas isteri pertamanya lebih baik daripada isteri keduanya.
  2. Sosilawati plak sangat mrah dgn Nash sbb dibandingkan dengan isteri pertama Nash tu..salah satu faktor yg boleh membawa pertengkaran..
  3. Terdahulu Sosilawati dalam keterangannya memberitahu Nash melafazkan cerai ketika dia menghubungi melalui telefon pada 12 September 2007
  4. Lepas tu Nash ada lafazkan sekali lagi lafaz cerai kali kedua pada 17 september dan perkara ini di ketahui oleh Abdul Jalil apabila bertembung di makhamah tinggi syariah islam shah alam ketika nash sibuk2 menfailkan permohonan menghalang Nash memindah pemilikan harta bernilai RM880 000…..duit lagi wo…kayo la dorang nih..

ini sumber terbaru yg aku dpt..namun dulu ada ura2 yg mengatakan sbb penceraian ni disbbkan oleh Nash mengeluarkan duit isteri dia tanpa kebenaran beliau..hahahaha..lantak le..aku dah tak tau nak ckp apa lg..dah nak cerai..cerai je lah..no komen…

p/s: korang sok klu nak kawin..agak2nya brp ratus ribu rupiah lak nak abihkan??hahahaha…pesanan ringkas aku..dah kawin tu..jgn le cerai2..kalau cerai2..baik takyah kawin trus..biar korang membujang smpi ke tua…lg snang…pas dah baca post nih..jgn lupa lak nak tngglkan komen..hahahaha…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: